تعمیر جارو برقی صنعتی در اصفهان

فقط آن دسته از افرادی که در نظافت محیط‌های وسیع فعالیت داشته باشند، سختی این کار و زمان‌بر بودنش را درک می‌کنند. برای محیط‌ها ی کاری کوچک که تفاوتی با منزل ندارند، می‌توان از تجهیزات خانگی استفاده کرد. به عنوان مثال یک جارو برقی ساده می‌تواند برای نظافت یک دفتر 300 متری استفاده شود. اما آیا به این فکر کرده‌اید که در سوله‌ها و کارگاه‌ها برای نظافت و تمیزکاری از چه ابزارهایی استفاده می‌شود؟ باید گفت نظافت محیط‌ها این چنینی به لطف تجهیزات صنعتی تسهیل شده و امروزه می‌توان ظرف مدت زمان کوتاهی کل محیط را تمیز و از آلودگی‌ها پاک کرد. یکی از این تجهیزات، جاروبرقی صنعتی است. در ادامه به تفاوت این جاروبرقی‌ها و همچنین تعمیر جارو برقی صنعتی در اصفهان خواهیم پرداخت.

  • اطلاعات دستگاه

  • درخواست

  • اطلاعات دریافت دستگاه

جارو برقی صنعتی چیست و چه کاربردی دارد؟

محیط‌های صنعتی می‌توانند پر از آلودگی‌های مختلفی باشند که برخی از آن‌ها به شکل جامد و برخی دیگر مایع‌اند. پاک کردن آن‌ها به روش سنتی قطعاً علاوه بر سخت بودن، بسیار زمان‌بر خواهد بود. جارو برقی‌های صنعتی با قدرت مکش بسیار بالا می‌توانند انواع آلودگی‌ها را پاک کنند. حال بسته به توانایی آن‌ها، انواع مختلفی از جاروبرقی‌ها در دو دسته «جارو برقی صنعتی خاک» و «جارو برقی صنعتی آب و خاک» تولید می‌شوند.

انواع جارو برقی صنعتی و نقش آن‌ها در نظافت محیط

برای خرید یا تعمیر جارو برقی صنعتی در اصفهان ابتدا باید انواع مدل‌های آن را به همراه کارکردشان بشناسید. هر یک از انواع جارو برقی صنعتی را به همراه کاربردشان  در ادامه شرح داده‌ایم:

  • جارو برقی صنعتی خاک: این جارو برقی تک کاره است و تنها جامدات و ذرات گرد و غبار را جمع می‌کند. برای تمیز کردن فرش، موکت و صندلی‌ها می‌توان از این جارو استفاده کرد.
  • جارو برقی صنعتی آب و خاک: جارو برقی‌های دو کاره علاوه بر جمع کردن گرد و غبار و ذرات جامد، مخزنی برای جمع‌آوری مایعات دارد. از این جارو برقی می‌توان برای نظافت هر نوع پسماند صنعتی استفاده کرد.
  • جارو برقی صنتی بزرگ: جارو برقی صنعتی بزرگ، اغلب مخزنی با ظرفیت 60 تا 90 لیتر دارد. جالب است بدانید برای تأمین مکش این جارو برقی‌ها از 2 تا حتی 3 موتور استفاده می‌شود. برای نظافت کارخانجات تولیدی بزرگ، این جارو برقی‌ها استفاده می‌شوند.
  • جارو برقی صنعتی دائم کار: اگر محیط صنعتی بسیار بزرگی دارید که باید به صورت دائم نظافت شود، جارو برقی‌های دائم کار به برق سه فاز متصل شده و به صورت 24 ساعته کار می‌کنند. استفاده از این جاروبرقی‌ها کار شما را تسهیل خواهد کرد.

تعمیر جارو برقی صنعتی

حال اگر جارو برقی صنعتی را پیش‌تر خریداری کرده‌اید و حالا در اثر کار مداوم دچار آسیب و خرابی  شده است، بهتر است سری به بهترین مرجع تعمیر جارو برقی صنعتی در اصفهان مراجعه کنید. مجموعه شاهین تلاش به عنوان یکی از معتبرترین مراکز فروش و تعمیر جارو برقی صنعتی در اصفهان و سرتاسر کشور فعالیت می‌کند. خدمات گوناگون برای تجهیزات نظافت صنعتی در مجموعه شاهین تلاش توسط تکنسین‌های خبره ارائه می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات ما از جمله تعمیر اسکرابر در اصفهان، تعمیر سوییپر در اصفهان، تعمیر دستگاه واکس کفش در اصفهان و تعمیر مبل شویی در اصفهان با پشتیبانی مجموعه تماس بگیرید.

تعمیرات تخصصی