ترولی نظافت باکیفیت

یکی از عوامل مهمی که منجر به انتقال آلودگی ها و یا تجمع آن ها در محیط می شود، عدم استفاده از تجهیزات اصولی در هنگام نظافت است. به کار گیری لوازمی مانند ترولی نظافت می تواند انتخابی مناسب برای محیط هایی همچون ادارات، بیمارستان ها، هتل ها، مدارس و … باشد. این محیط ها به دلیل تردد زیاد افراد، باید به صورت مداوم ضدعفونی و نظافت شوند. در صورتی که نظافت این مکان ها به صورت مداوم انجام نشود یا برای پاکیزه سازی آن ها از لوازم و ابزار نامناسب و آلوده استفاده گردد، میکروب ها در محیط تجمع پیدا کرده و منتشر خواهند شد. بنابراین داشتن ابزاری مناسب برای پاکیزه سازی این محل ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

انواع تی شور

ابزارهای نظافتی به طور کلی به دو دسته اتوماتیک و دستی تقسیم بندی می شوند. تی شورها که یکی از مجهزترین ابزارها و تجهیزات نظافت دستی هستند، دارای انواع مختلفی می باشند که با توجه به نیاز موسسات و ادارات تهیه شده و مورد استفاده قرار می گیرند. در زیر به انواع تی شور ها و ویژگی آن ها اشاره می کنیم:

  • ترولی نظافت: این تجهیزات علاوه بر داشتن محلی برای قرارگیری شوینده ها، دارای دو مخزن برای آب هستند. یکی از این مخازن حاوی آب تمیز می باشد و دیگری برای جمع آوری آب های آلوده از محیط تعبیه شده است. همچنین این ترولی ها مجهز به آبگیر تی می باشند که کار را برای نیروی نظافت بسیار آسان می کند.
  • ترولی خدمات: این ابزارآلات، تمامی وسایل مورد نیاز برای نظافت مکان هایی همچون رستوران ها و هتل ها را در اختیار افراد قرار می دهند. نیروهای نظافتی با در دست داشتن ترولی خدمات، می توانند به آسانی و با سرعتی بالا فرآیند پاکیزه سازی محیط را انجام دهند.
  • ترولی بیمارستانی: این دسته از تجهیزات نظافتی مخصوص بیمارستان ها و مراکز درمانی ساخته شده اند. ترولی بیمارستانی مناسب برای نگهداری آلاینده های مراکز درمانی است و تمام ابزارهای مورد نیاز برای نظافت این مکان ها را در دسترس نیروی خدمات قرار می دهد. عدم انتشار آلودگی ها از ترولی بیمارستانی دارای اهمیت بسیار بالایی می باشد. به همین دلیل این تجهیزات دارای ایمنی مناسبی هستند و بدنه ای آنتی باکتریال دارند.
  • ترولی چند منظوره: این ترولی علاوه بر اینکه تمامی ویژگی های ترولی نظافت را دارا می باشد، حاوی یک مخزن برای جمع آوری زباله خشک است. با استفاده از این محصول می توان به سادگی همزمان با تمیز کردن سطوح با تی، به جمع آوری زباله ها و آلودگی های محیطی پرداخت.

انواع تی شور

مزایای استفاده از ترولی نظافت

با تهیه تی شور می توان به افزایش بهره وری کادر خدمات کمک شایانی کرد. همچنین با استفاده از آن ها می توان از هدر رفتن انرژی و زمان جلوگیری کرد و تمامی ابزار مورد نیاز برای نظافت را به صورت همزمان در اختیار داشت. مهم ترین مزیت استفاده از ترولی نظافت، سرعت بالایی است که به فرآیند پاکسازی محیط می دهد. این ابزارها به لوازم نظافتی نظم می دهند و دسترسی به آن ها را آسان می کنند.

ویژگی های ابزار نظافت مناسب

ابزار نظافت شامل موارد مختلفی همچون تی ها، شوینده ها، سطل های زباله، برس های نظافت و … می باشند. این محصولات دارای انواع بسیار گوناگونی هستند. به طور مثال هر شوینده یا هر تی برای استفاده در سطح خاصی مناسب می باشد. بنابراین در اختیار داشتن تمامی این تجهیزات در کنار یکدیگر می تواند منجر به انجام بهتر و سریع تر نظافت محیط شود. با تهیه یک ترولی نظافت، می توان تمامی این موارد را با یکدیگر به محل های مورد نظر حمل کرد و به این ابزار نظم بخشید. یک ترولی نظافت مناسب از استحکام بالایی برخوردار است. همچنین دارای ساختاری ارگونومیک و کاملا کاربردی می‌باشد. همانطور که بیان کردیم، این کالاها دارای انواع مختلفی هستند که خریداران باید در هنگام تهیه آن ها، با توجه به نیاز خود خریدشان را انجام دهند.

 

استفاده از ترولی نظافت برای نظم دهی

برترین فروشنده ترولی نظافت با کیفیت

برای تهیه و خریداری ترولی نظافت باکیفیت باید به نکاتی از جمله نوع این محصولات، استحکام آن ها، ضمانت و گارانتی و … توجه نمایید. اما می توان گفت یکی از مهم ترین مواردی که باید به آن توجه کنید، فروشنده ای است که برای خریداری محصول به آن مراجعه می نمایید. بهتر است این کالا را از مرکز فروشی تهیه نمایید که محصولات را به صورت مستقیم و بی واسطه در اختیار شما قرار می دهد. زیرا در این صورت واسطه ها از میان برداشته می شوند و شما خواهید توانست این کالاها را با بهترین قیمت ها خریداری نمایید. مرکز فروش ما یکی از عرضه کنندگان انواع ترولی نظافت با بهترین قیمت ها است. برای اطلاع از شرایط فروش ویژه ای که این مجموعه برای مشتریان خود در نظر گرفته است کافی است از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید.

دیدگاه ها غیرفعال است