استفاده از تجهیزات نظافت صنعتی

امروزه بسیاری از تجهیزات نظافت صنعتی به صورت دوستدار محیط زیست طراحی می شوند. نحوه استفاده از این محصولات به گونه ای است که هیچگونه نیازی به مواد شیمیایی ندارند و به همین علت موجب ایجاد آسیب های زیست محیطی نمی شوند. به عنوان مثال می توان به تجهیزاتی اشاره نمود که با استفاده از فشار آب موجب پاکیزه سازی محیط می شوند. این تجهیزات علاوه بر اینکه زحمت بسیار کمتری نسبت به روش های نظافت قدیمی دارند، به انسان در راستای حفظ محیط زیست نیز کمک می نمایند.

مضرات مواد شوینده برای محیط زیست

مواد شوینده دارای انواع مختلفی هستند. این محصولات با استفاده از مواد شیمیایی تولید می شوند. این مواد شیمیایی عموما موجب آسیب زدن به محیط زیست می شوند. به عنوان مثال بسیاری از شوینده ها باعث آلودگی آب ها می شوند. به طوری که برای تصفیه این آب ها باید هزینه هایی هنگفت صرف شود. از طرفی در صورتی که تصفیه این آب ها صورت نگیرد، ممکن است مواد شیمیایی به موجودات آبزی آسیب هایی جبران ناپذیر وارد کنند. حفظ محیط زیست یکی از مهمترین وظایفی است که بر عهده انسان ها می باشد و در صورتی که به خوبی به این وظیفه عمل نشود، عواقب آن گریبان گیر تمامی موجودات خواهد شد. بنابراین کار بهتر این است که برای حفظ محیط زیست، استفاده از مواد شوینده را به حداقل برسانیم.

یکی از بهترین راه های کاهش استفاده از مواد شوینده، جایگزین کردن وسایل نظافت دستی با ابزارآلات پیشرفته تر و تجهیزات نظافت صنعتی می باشد. این ابزارآلات دارای عملکردی مطابق با با تکنولوژی ها و فناوری های روز دنیا می باشند و دوستدار محیط زیست هستند. به همین دلیل به طبیعت و جانداران صدمه ای نمی زنند. همچنین می توان به این نکته اشاره نمود که با استفاده از دستگاه های نظافت صنعتی، در مصرف آب نیز صرفه جویی خواهد شد زیرا طراحی این محصولات به گونه ای انجام شده است که حداقل مصرف آب را داشته باشند. از طرف دیگر، استفاده از آن ها منجر به کاهش تولید آلودگی صوتی، صرفه جویی در مصرف انرژی، استفاده از مواد قابل بازیافت و … می شود.

مضرات مواد شوینده برای محیط زیست
مضرات مواد شوینده برای محیط زیست

رایج ترین تجهیزات نظافت صنعتی

از رایج ترین تجهیزات نظافت صنعتی می توان به واترجت صنعتی و اسکرابر صنعتی اشاره نمود. در زیر به معرفی و بررسی کارکرد و ویژگی های این محصولات می پردازیم.

  • واترجت صنعتی: این دستگاه یکی از پرکاربردترین و رایج ترین محصولاتی است که در نظافت به کار گرفته می شود. کارکرد این محصول به این صورت است که آب از یک منبع خارجی به آن وارد می شود. سپس خروج آب با فشار بسیار بالا از آن موجب جدا شدن آلودگی های موجود بر روی سطوح مختلف می شود. واترجت ها دارای انواع مختلفی هستند که در قدرت فشار آب خروجی با یکدیگر متفاوت می باشند. همچنین این دستگاه ها به دو دسته کلی تقسیم می شوند که برخی از آن ها با آب گرم و برخی دیگر با آب سرد کار می کنند. کاربرد این محصولات در صنایع مختلفی از جمله صنایع غذایی، آماده سازی بتن و … بسیار زیاد می باشد.
  • کف شوی صنعتی: این دستگاه کف زمین را با استفاده از برس ها و فرچه هایی که در آن تعبیه شده اند نظافت می کند. این محصول دارای قابلیت پاشش آب می باشد. پس از شست و شو، این دستگاه آب های آلوده را جمع کرده و زمین را خشک می نماید. کار با این دستگاه ها بسیار آسان می باشد و اکثر افراد به سادگی می توانند آن ها را مورد استفاده قرار دهند. همچنین ایمنی آن ها بسیار بالا است و کاربران می توانند با خیالی آسوده اسکرابر صنعتی را مورد استفاده قرار دهند.

کاربرد تجهیزات نظافت صنعتی

تجهیزات نظافت صنعتی دارای انواع گوناگونی هستند که هر یک از آن ها منجر به پاکسازی محیط خاصی می شوند. به عنوان مثال برخی از این دستگاه ها همچون سوئیپر برای پاکسازی محیط از زباله ها و آلودگی ها طراحی شده اند در حالی که برخی دیگر، برای نظافت دیوارها و سقف ها به کار می روند. خریداران با توجه به نیاز خود، به خرید دستگاه های متناسب می پردازند. این محصولات در قدرت پاکسازی با یکدیگر متفاوت هستند و خریداران باید در هنگام تهیه آن ها به این نکات توجه داشته باشند.

تهیه تجهیزات نظافت صنعتی با شرایط فروش ویژه

تهیه تجهیزات نظافت صنعتی بهتر است از طریق مرکزی صورت گیرد که این محصولات را با گارانتی و ضمانت در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. مرکز فروش ما یکی از عرضه کنندگان بی واسطه این محصولات است که شرایط فروش و تخفیفات ویژه ای را برای مشتریان خود در نظر گرفته است. همچنین در صورتی که قصد تعمیر این تجهیزات را داشته باشید، مجموعه ما با در اختیار داشتن متخصصانی حرفه ای می تواند در این زمینه یاری رسان شما باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی اقدام نمایید.

دیدگاه ها غیرفعال است