آشنایی با تجهیزات نظافت صنعتی

آشنایی با تجهیزات نظافت صنعتی


امروزه با ورود تجهیزات نظافت صنعتی به بازار و مزیت های زیادی که این ابزار نسبت به نظافت دستی دارند، بازار خرید و فروش آن ها بسیار پر رونق می باشد. این محصولات دارای دقت و سرعت بالایی در عملکرد خود هستند. این موضوع آن ها را با استقبال زیادی از سوی خریداران رو به رو کرده است. با استفاده از این محصولات می توان بدون هیچگونه زحمتی به نظافت پرداخت و در مصرف انرژی صرفه جویی کرد. علاوه بر آن، با به کار گیری این وسایل می توان از ایجاد آلودگی صوتی نیز جلوگیری نمود. از این ابزارآلات برای نظافت مکان های گوناگونی همچون کف، سقف، شیشه ها و … استفاده می شود. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی در ارتباط با انواع تجهیزات نظافت صنعتی در اختیار شما قرار دهیم.

مضرات استفاده نادرست و بیش از حد مواد شوینده برای سلامتی

مواد شوینده دارای انواع بسیار گوناگونی هستند و برای پاکسازی سطوح مختلف از آلودگی ها مورد استفاده قرار می گیرند. اما استفاده نادرست و بیش از حد از این محصولات می تواند مضر باشد و به سلامتی افراد خدشه وارد نماید. به طوری که می توان گفت استفاده مداوم از این مواد می تواند منجر به ایجاد مشکلات پوستی و ریوی شود. علاوه بر این، مواد شوینده می توانند به محیط زیست نیز آسیب برسانند و موجب آلودگی های زیست محیطی شوند. یکی از راه های جلوگیری از بروز عارضه های پوستی و ریوی، استفاده از ماسک و دستکش در حین نظافت می باشد. اما عوارض ناشی از استفاده بی رویه از مواد شوینده شیمیایی به حدی زیاد است که بسیاری از افراد به فکر ایجاد محصولات جایگزین افتاده اند.

امروزه تجهیزات نظافتی گوناگونی به بازار وارد شده اند که با استفاده از آن ها می توان خطرات و مضرات مواد شوینده برای بدن را بسیار کاهش داد. همچنین برخی از این ابزارآلات دارای روش های نوینی برای پاکسازی هستند و نیازی به استفاده از مواد شوینده ندارند. به عنوان مثال می توان به بخار شوی صنعتی اشاره نمود. این محصول همانطور که از نامش پیداست، با استفاده از فشار بخار موجب از بین بردن آلودگی ها می شود و هیچگونه ماده مضر شوینده ای در کارکرد آن نقش ندارد.

استفاده از تجهیزات نظافت صنعتی
استفاده از تجهیزات نظافت صنعتی

آشنایی با برخی از تجهیزات نظافت صنعتی

تجهیزات نظافت صنعتی بسیار گوناگون هستند. در این میان می توان به واترجت صنعتی، سوئیپر و بخار شوی صنعتی اشاره نمود. در این بخش قصد داریم به بیان ویژگی این دستگاه ها بپردازیم.

  • واترجت صنعتی: این دستگاه بسیار کاربردی است. واترجت صنعتی آب را از یک منبع بیرونی دریافت کرده و آن را با فشار بسیار بالایی خارج می کند. با استفاده از این دستگاه می توان دیوارها، سقف ها و … را از آلودگی ها پاک نمود.
  • سوئیپر: این دستگاه که با نام جاروی شهری نیز شناخته می شود، محصولی کاربردی برای جمع آوری آلودگی ها در محیط هایی با متراژ بالا می باشد. بر روی این محصول چند برس جمع آوری کننده وجود دارد که زباله های محیطی را جمع می کنند. هدایت این دستگاه به وسیله کاربری انجام می شود که بر روی آن قرار می گیرد. این محصول به گونه ای طراحی شده است که می تواند گرد و خاک را نیز جذب نماید. همچنین از ورود مجدد آلودگی ها به محیط بیرونی جلوگیری می کند.
  • بخار شوی صنعتی: اساس کار این دستگاه، پاکسازی سطوح با استفاده از فشار بخار آب خروجی می باشد. این محصولات در انواع مختلفی تولید می شوند. برخی از آن ها با استفاده از بخار خشک و برخی دیگر با استفاده از بخار مرطوب نظافت محیط را انجام می دهند. از این دستگاه ها می توان برای شست و شوی مبلمان و پرده، نمای ساختمان، کارواش، میکروب کشی سطوح آلوده و … استفاده نمود.
کاربرد واترجت صنعتی
کاربرد واترجت صنعتی

نکات مهم درباره تجهیزات نظافت صنعتی

هر یک از تجهیزات نظافت صنعتی دارای کاربرد ویژه ای می باشند که مشتریان باید قبل از خرید، به خوبی از این کاربردها مطلع باشند و متناسب با نیاز خود، خرید را انجام دهند. همچنین یکی از نکات بسیار مهم درباره تجهیزات نظافت صنعتی، قدرت پاک کنندگی آن ها است که در برندهای مختلف، متفاوت است. خریداران در هنگام تهیه این محصولات باید به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشند.

تهیه انواع تجهیزات نظافت صنعتی از فروشنده معتبر

برندهای بسیار مختلفی در بازار وجود دارند که به تولید و عرضه انواع تجهیزات نظافت صنعتی می پردازند. اما از آن جا که بسیاری از افراد در هنگام خریداری این محصولات دچار سردرگمی می شوند، بهتر است از افراد آگاه مشاوره خرید دریافت نمایند. مجموعه ما یکی از مراکز معتبر عرضه انواع تجهیزات نظافت صنعتی است که تمام تلاش خود را به کار بسته است تا با ارائه محصولات باکیفیت با نازل ترین قیمت ها، رضایت مشتریان خود را به دست آورد. برای دریافت مشاوره خرید رایگان و اطلاع از قیمت ها کافی است از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید.

دیدگاه ها غیرفعال است