کاربرد تجهیزات نظافت صنعتی

تجهیزات نظافت صنعتی به انواع گوناگونی تقسیم می شوند که هر یک در محل خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. به طوری که برخی از آن ها مختص استفاده در فضای داخلی می باشند و برخی دیگر برای نظافت فضای بیرونی طراحی شده اند. برای پاکیزه سازی محیط های عمومی همچون فرودگاه ها و مراکز خرید بزرگ می توان از دستگاه های نظافتی همچون اسکرابر صنعتی استفاده نمود. همچنین این محصولات در پاساژ ها و مراکز تجاری، محوطه مجتمع های بزرگ، کارخانه ها و هتل ها نیز استفاده می شوند. حتی برخی از آن ها برای شست و شوی لوازم منزل همچون مبلمان، پرده ها و قالی ها به بازار عرضه می شوند. از این دست ابزارآلات می توان به بخارشوی صنعتی اشاره کرد. همچنین انواعی از این محصولات همچون نماشوی ها برای شستن شیشه ها و نماها به کار گرفته می شوند. در این مطلب قصد داریم به معرفی برخی از پرکاربردترین انواع تجهیزات نظافت صنعتی بپردازیم؛ پس در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی برخی از تجهیزات صنعتی و موارد استفاده آن ها

تجهیزات نظافت صنعتی با توجه به کاربردهای گوناگونی که دارند، در دسته بندی های مختلفی قرار می گیرند. از جمله این محصولات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جاروبرقی صنعتی: این دستگاه ها دارای ابعادی بزرگ هستند و قدرت زیادی برای مکش انواع زباله ها به درون خود دارند. این محصولات دارای مدل های بسیار گوناگونی هستند که از نظر قدرت مکش، تعداد موتور، ابعاد، کارایی و … با یکدیگر متفاوت می باشند.
  • واترجت صنعتی: این محصول که به آن کارواش نیز گفته می شود، می تواند با استفاده از فشار آب موجب پاکیزه سازی و نظافت می شود. در واقع وظیفه این دستگاه ایجاد فشار آب بالا و هدایت آن به بیرون است. آب از طریق یک منبع خارجی به بخش مخصوصی از واترجت صنعتی وارد شده و از سمت دیگر با فشار بسیار بالایی خارج می شود. این فشار بالا می تواند سبب جدا شدن آلودگی هایی شود که به سطوح گوناگون چسبیده اند.
  • اسکرابر صنعتی: این دستگاه به عنوان یکی از کاربردی ترین تجهیزات نظافتی شناخته می شود. اسکرابر یا کف شوی صنعتی می تواند با استفاده از فرچه های مخصوصی که درون آن تعبیه شده است، کف زمین را بشوید و آن را از آلودگی ها پاک نماید. این دستگاه ها قابلیت پاشش آب را نیز دارا هستند.
  • بخارشوی صنعتی: همانطور که از نام این محصول پیداست، می تواند با استفاده از فشار بخار ایجاد شده، به پاکسازی سطوح مختلف بپردازد و دارای کاربردهای بسیار گوناگونی است.
  • نماشوی: دستگاه نماشوی صنعتی دارای قابلیت خالص سازی آب ورودی می باشد و از آن برای شست و شوی نما و شیشه ساختمان ها استفاده می شود.
پرکاربردترین تجهیزات نظافت صنعتی
پرکاربردترین تجهیزات نظافت صنعتی

بهترین روش پاکسازی محوطه های بیرونی

پاکسازی محوطه های بیرونی نیازمند استفاده از تجهیزاتی همچون سوئیپر می باشد. با استفاده از این دستگاه می توان زباله های خشک محیطی را جمع آوری نمود. این ابزارآلات دارای قابلیت مکش ذرات ریز همچون گرد و غبار می باشند و با استفاده از برس هایی که دارند، می توانند انواع زباله های محیطی را جمع آوری نمایند. نوع حرکت سوئیپرها با یکدیگر متفاوت است. به طوری که هدایت برخی از آن ها به صورت دستی انجام می شود اما بر روی برخی دیگر جایگاهی برای نشستن فرد وجود دارد و شخص می تواند مشابه یک خودرو، هدایت سوئیپر را در دست بگیرد. برای نظافت کف محوطه ها می توان از اسکرابر صنعتی نیز استفاده نمود. در صورتی که قصد پاکسازی نمای ساختمان و شیشه ها را دارید، بهترین گزینه استفاده از نماشوی صنعتی است که می تواند با استفاده از به روز ترین تکنولوژی ها، نظافت را انجام دهد.

بهترین تجهیزات نظافت صنعتی
پاکسازی محوطه های بیرونی با تجهیزات نظافت صنعتی

تجهیزات نظافت صنعتی مورد نیاز برای نظافت محوطه های داخلی

برای نظافت محوطه های داخلی تجهیزات نظافتی گوناگونی را می توان به کار گرفت. به عنوان مثال از بخارشوی صنعتی برای زدودن آلودگی های موجود بر روی مبلمان، پرده و … استفاده می شود. همچنین برای نظافت فرش ها می توان از قالیشوی صنعتی استفاده نمود. جاروبرقی ها نیز انواعی از لوازم پرکاربرد نظافتی هستند که می توانند نقش پر رنگی در تمیز کاری محوطه های داخلی داشته باشند.

بهترین تجهیزات نظافت صنعتی
پاکسازی محوطه های داخلی با تجهیزات نظافت صنعتی

راهنمای خرید تجهیزات نظافت صنعتی

خرید تجهیزات نظافت صنعتی نیازمند داشتن اطلاعات کافی در این زمینه می باشد. به عنوان مثال ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که بهتر است برای پاکسازی محیط فروشگاه خود یک اسکرابر صنعتی تهیه نمایید یا اینکه تهیه سوئیپر مناسب تر است؟ بدین منظور بهتر است با کارشناسان حرفه ای در این زمینه صحبت نمایید و پس از دریافت راهنمایی های لازم، نسبت به خرید اقدام کنید. مجموعه ما یکی از مراکز معتبری است که به عرضه انواع تجهیزات نظافتی با بهترین قیمت ها می پردازد. این مجموعه می تواند با در اختیار داشتن متخصصانی مجرب، به شما مشاوره رایگان بدهد. بدین منظور می توانید از طریق راه های ارتباطی اقدام نموده و با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه ها غیرفعال است