نظافت هتل با استفاده از تجهیزات نظافت صنعتی

نظافت هتل با استفاده از تجهیزات نظافت صنعتی


هتل ها دارای طبقات متعدد و تعداد زیادی اتاق برای اقامت موقت افراد می باشند و به همین علت، نیاز به انجام نظافت به صورت روزانه و مداوم دارند. بدین منظور، از تجهیزات نظافت صنعتی متفاوتی برای پاکسازی قسمت های مختلف آن اعم از اتاق ها، راهروها، فضای بیرونی و … استفاده می شود. همچنین نیاز به ابزاری برای حمل انواع لوازم بهداشتی و نظافتی وجود دارد. از طرفی، در سرویس های بهداشتی باید لوازمی برای رعایت بهداشت فردی وجود داشته باشد. از جمله این لوازم می توان به دستگاه دست خشک کن برقی اشاره کرد. با استفاده از این دستگاه می توان بدون نیاز به حوله، رطوبت دست ها را خشک کرد. برخی از تجهیزات نظافتی برای پاکسازی محیط بیرونی هتل ها طراحی شده اند و برخی دیگر برای نظافت فضاهای داخلی به کار می روند. در این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی را درباره نحوه نظافت هتل ها و انواع تجهیزات نظافتی مورد نیاز در اختیار شما قرار دهیم.

اهمیت نظافت هتل با استفاده از تجهیزات نظافت صنعتی

هتل ها فضاهای بسیار بزرگی می باشند که باید به صورت روزانه مورد نظافت قرار بگیرند. بنابراین استفاده از تجهیزات نظافت صنعتی که سرعت بالایی برای پاکیزه سازی محیط دارند در این مکان ها از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا در صورتی که نظافت این محیط ها به صورت دستی و با استفاده از تی، دستمال و شوینده ها انجام شود، زمان زیادی صرف خواهد شد. همچنین نیاز به تعداد زیادی نیروی خدماتی می باشد. این موضوع منجر به بالا رفتن هزینه ها می شود.

در صورت استفاده از تجهیزات نظافتی همچون تی شورها، جاروبرقی صنعتی، اسکرابر صنعتی و … بهره وری از نیروهای خدماتی بسیار افزایش خواهد یافت و علاوه بر اینکه فضاهای مختلف هتل به سرعت تمیز می شوند، در هزینه ها نیز صرفه جویی خواهد شد. شایان ذکر است که درصد خطای تجهیزات نظافت صنعتی بسیار پایین است و با استفاده از آن ها می توان از تمیزی کامل محیط مطمئن شد. اما در صورتی که از روش های سنتی و قدیمی برای این کار استفاده شود، آلودگی ها به صورت کامل از بین نخواهد رفت. از طرفی می دانیم که تمیز بودن هتل ها از نظر ادارات ذیربط بسیار حائز اهمیت است و سهل انگاری در این موضوع می تواند منجر به جریمه های سنگین شود.

تجهیزات نظافت صنعتی برای پاکسازی محوطه بیرونی هتل ها

محوطه بیرونی هتل ها معمولا شامل حیاط، باغچه ها، آبنما ها و … می شود. برای نظافت این مکان ها باید از تجهیزات نظافت صنعتی متناسب استفاده نمود. به عنوان مثال استفاده از سوئیپر یا جاروی شهری برای نظافت محوطه های بزرگ خارجی بسیار کارآمد می باشد. هدایت این دستگاه ها توسط یک کاربر صورت می گیرد و می توان با استفاده از آن ها، آلودگی های محیطی را به خوبی جمع آوری کرد. قابل ذکر است که نظافت مداوم نمای هتل ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. زیرا جذابیت های ظاهری هتل می تواند موجب جذب مراجعه کنندگان بیشتری شود. برای نظافت نمای هتل ها می توان از نماشوی صنعتی استفاده کرد. این دستگاه به خوبی تمامی آلودگی ها و گرد و غبارها را از بین می برد و ظاهری زیبا به نمای ساختمان می بخشد.

تجهیزات نظافتی هتل ها
تجهیزات نظافتی هتل ها

لوازم مورد نیاز برای نظافت فضای داخلی هتل ها

برای نظافت فضای داخلی هتل ها از تجهیزات نظافت صنعتی مختلفی استفاده می شود که در زیر به برخی از مهمترین موارد آن ها اشاره می کنیم:

  • ترولی نظافت: تی شورها ابزارهایی بسیار کاربردی هستند که از آن ها برای حمل ابزار نظافت از جمله تی ها، مواد شوینده، سطل های زباله، کیسه های زباله، دستمال ها و … استفاده می شود. همچنین این تجهیزات دارای مخازن آب تمیز و آب آلوده می باشند.
  • اسکرابر صنعتی: کف شوی صنعتی برای شست و شوی کف با استفاده از سیستم پاشش آب و مواد شوینده مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه با قدرت مکش، آب های آلوده را به درون مخزن مخصوصی می ریزد. از این محصول می توان برای نظافت راهروها و سالن ها استفاده نمود.
  • جاروبرقی صنعتی: این محصول دارای موتور قدرتمندی می باشد و برای نظافت فضاهای مختلف هتل از آن استفاده می شود.
  • بخارشوی صنعتی: این دستگاه یکی از لوازم بسیار کاربردی در نظافت می باشد که با استفاده از فشار بخار، به نظافت محیط می پردازد.
انواع ترولی نظافت مورد استفاده در هتل ها
انواع ترولی نظافت مورد استفاده در هتل ها

خرید تجهیزات نظافت صنعتی مورد استفاده در هتل ها

هتل ها از جمله مکان هایی هستند که نیازمند استفاده مداوم از تجهیزات نظافت صنعتی می باشند. به همین دلیل، این لوازم باید از فروشنده ای معتبر که محصولات خود را با گارانتی و ضمانت در اختیار مشتریان قرار می دهد تهیه شود. زیرا با وجود گارانتی، می توان خدمات پس از فروش دریافت کرد و در صورت خرابی قطعات دستگاه، آن ها را تعویض نمود. مجموعه ما یکی از مراکز عرضه انواع تجهیزات نظافت صنعتی مورد استفاده در هتل ها با بهترین قیمت های بازار می باشد. برای اطلاع از شرایط فروش و قیمت محصولات با ما در تماس باشید.

دیدگاه ها غیرفعال است