تمیزی کف

تمیزی کف


نظافت مبل و موکت آمفی تئاتر چه تاثیری در جذب مشتریان دارد؟

استفاده از تجهیزات مبل و موکت شوی سالن آمفی تئاتر یکی از ضروریات حفظ نظافت و بهداشت این مکان می باشد. هنگام بازگشایی سالن های سینما و آمفی تئاتر، تمیز نگه داشتن این مکان‌ها از مهم‌ترین موارد برای رضایت تماشاگران است. از آنجا که بسیاری از مردم قبل از شروع نمایش، در مکانهای نزدیک سالن سینما یا تئاتر جمع میشوند، ایمنی و بهداشت برای اطمینان از اینکه تماشاگران شما میتوانند تجربه ای آرام و راحت داشته باشند بسیار مهم است.

حتی صرف نظر از محدودیت‌های شیوع بیماری‌های همه گیر، خدمات تمیز کردن مکان‌های تجمع مانند سینماها و تئاترها به دلیل استفاده از نوشیدنی ها و تنقلات اجتناب ناپذیر است. تمیز کردن کامل آمفی تئاترها جهت جلوگیری از نشستن روی صندلی های کثیف یا پا گذاشتن روی زمین های چسبناک بسیار اهمیت دارد.

تمیز کردن مکانهای مشترک بزرگ مانند تئاتر و سینما، به این معنی است که دوستداران نمایش میتوانند از ساعات حضور خود لذت ببرند. با توجه به گردش مالی زیاد در این مراکز، راحتی و تمیزی تماشاگران بسیار مهم است. به طور قطع مدیران این سالنها نمیخواهند که ده‌ها مشتری از نبود نظافت در محل آمفی تئاتر شکایت کنند.

پاکیزگی کفش تماشاگران در هنگام ورود اهمیت زیادی دارد. استقرار دستگاه واکس زن برقی در نزدیکی درِ ورودی و استفاده اشخاص از آن نیازی اساسی و ضرورت مهم برای حفظ تمیزی کفشهای افراد میباشد. از آنجا که کفشهای افراد همواره در تماس مستقیم با مواد آلاینده و گرد و غبار می باشد، حاوی حجم زیادی از آلودگی ها و کثیفی ها هستند. ماندگاری آلاینده ها بر روی کفش تاثیر بسیار زیادی در آلودگی  ها و سطوح کف و پله های ساختمان آمفی تئاتر می باشد. گذشته از آن دستگاه واکس زن برقی باعث حفظ جلوه ظاهری و عمر مفید کفش های چرمی طبیعی یا مصنوعی و مرتب نگهداشتن آنها را دارد.

نظافت آمفی تئاتر شامل چه مواردی است؟

خدمات نظافت که برای محل برگزاری سالن های تئاتر و سینما لازم است عبارتند از:
تمیز کردن صحنه و اتاق نمایش.
شستشوی مبل ها و صندلی ها.
نظافت مکان های عمومی شامل غرفه های نوشیدنی و غذا، راهرو ها، تالار، غرفه های فروش بلیط.
پله برقی، پله و آسانسور.
تمیز کردن سرویس های بهداشتی و توالت ها.
شستن و تمیز کردن فرش و موکت، تمیز کردن کف و از بین بردن آلودگی ها و مواد چسبناک مانند پاک کردن آدامس.

نظافت صندلی های آمفی تئاتر
نظافت صندلی های آمفی تئاتر

مدیران این مراکز با برنامه ریزی انعطاف‌پذیر جهت نظافت تئاتر و سینما باید بتوانند خیلی سریع و کارآمد مکان را برای پذیرایی صدها تماشاچی آماده نمایند.
با استفاده از تجهیزات نظافتی صنعتی کیفیت کار نظافت تضمین شده و محل سالن سینما یا تئاتر در بالاترین سطح تمیزی باقی خواهد ماند. خدمات نظافت تئاتر بایستی دوره‌ای انجام شود تا نظافت عمیق ارائه شود. در این‌صورت محیط و سطوح کف این مکان اجتماع تا حد امکان بهداشتی و بدون لکه برای مشتریان حفظ می شود.
سایت شاهین تلاش با ارائه تجهیزات نظافتی صنعتی و خدمات پشتیبانی آنها مانند تعمیرات اسکرابر و تعمیرات سوییپر هرگونه نیازهای تمیز کردن آمفی تئاترها را برطرف می کند. همچنین مدیران این مراکز با خرید بخار شوی صنعتی و خرید جاروبرقی صنعتی قادرند تیم‌های نظافت تئاتر خود را برای ارائه یک راه‌حل کارآمد و سازگار با محیط زیست تجهیز نمایند.

دستگاه مبل و موکت شوی سالن آمفی تئاتر چگونه کار می کند؟

مبل و موکت شوی سالن آمفی تئاتر از جمله تجهیزات نظافتی صنعتی است که استفاده از آن بسیار کاربردی و مقرون به صرفه است. کاربرد این دستگاه نه تنها کیفیت نظافت را بالا می برد بلکه زمان لازم برای نظافت را بسیار کم می کند. اپراتورهای دستگاه بدون آنکه نیازی به آموزش خاصی داشته باشند می توانند به راحتی با آن کار کنند.

آب و مواد شوینده در مخزن تعبیه شده در مبل و موکت شوی سالن آمفی تئاتر مخلوط شده و روی سطح موکت یا مبل پاشیده می شود. سپس توسط برس تمامی سطوح موکت شسته و پاک می شود. در این دستگاه یک سیستم مکش جایگذاری شده که تقریبا همزمان با شستشوی سطوح، عملیات مکش آب باقیمانده و خشک کردن سطوح را انجام می دهد. با خشک کردن به موقع موکت و مبل از اثرگذاری لکه های حاصل از شستشو و جذب دوباره آلودگی ها جلوگیری می شود.

مبل و موکت شوی سالن آمفی تئاتر
مبل و موکت شوی سالن آمفی تئاتر

مزایای استفاده از مبل و موکت شوی سالن آمفی تئاتر عبارتند از:

  • به دلیل سرعت زیادِ دستگاه، افراد می‌توانند همزمان در سالن های آمفی تئاتر حضور داشته و در رفت و آمد باشند.
  • خشک نمودن سطوح همزمان با شستشو از پراکنده شدن بوی نم و رطوبت ایجاد شده در مبل و موکت جلوگیری می کند.
  • استفاده از تجهیزات نظافتی صنعتی برای نظافت مبل و موکت آمفی تئاترها از سرعت زیاد، مصرف کم انرژی و کاهش نیروی انسانی برخوردار است.
  • این دستگاه دوستدار محیط زیست بوده و در کاهش مصرف آب و مواد شوینده تاثیر زیادی دارد.
  • شستشوی مبل و موکت توسط تجهیزات صنعتی از کیفیت زیادی برخوردار است. به دلیل خشک شدن سریع آثار لکه های حاصل از شستشو روی آنها باقی نمی ماند و بوی نم پراکنده نمی شود.

دیدگاه ها غیرفعال است