تجهیزات نظافتی صنعتی

تجهیزات نظافتی صنعتی


اصول مهم حفظ بهداشت در کارخانه ها کدامند؟

نظافت محل کار بسیار مهم است، بنابراین تولید کنندگان لازم است که نظافت کارخانه ها را به بخشی اساسی از فعالیت های روزانه خود تبدیل کنند. با این حال، کارخانه ها جهت داشتن بهداشت مناسب و مورد نظر شما به چیزی بیش از تمیز کردن گاه به گاه نیاز دارند.

مدیران کارخانجات باید فرهنگ تمیزی را جزو اصول کسب و کار خود وارد کنند. یعنی برای انجام نظافت کارخانه ها زمان لازم در نظر بگیرند و درک بهترین روش‌های بهداشتی را برای کارکنان فراهم کنند. اطمینان از تمیزی کارخانه نیاز به وقت گذاری و صرف تلاش است زیرا انجام این کار به سود کسب و کار، کارکنان و مشتریان خواهد بود.

اولین قدم برای نظافت کارخانه ها، تهیه تجهیزات نظافتی صنعتی مناسب است. انتخاب نوع تجهیزات مورد نیاز هر کارخانه به نوع خط تولید و ساختار کارخانه بستگی دارد. لازم است جهت کسب نتایج مطلوب بهترین تجهیزات را تهیه کنید. شرکت شاهین تلاش به عنوان تامین کننده ماشین آلات مخصوص نظافت، می تواند بهترین تجهیزات مناسب هر کارخانه را توصیه کرده و برای شما تامین نماید.

اهمیت نظافت کارخانه ها از نظر قوانین صنعتی چیست؟

با نظافت کارخانه ها امکان رعایت قوانین صنعت به طریق زیر فراهم می شود:
کارخانجات تولیدی تابع مقررات مختلفی هستند که برای حفظ امنیت کارکنان و مشتریان طراحی شده‌اند. تعدادی قانون برای تشویق کارفرمایان وجود دارد تا استانداردهای بهداشتی و ایمنی را رعایت کنند. در نتیجه از روبرویی با جریمه ها و پرونده های قضایی اجتناب می شود.
این امر به ویژه برای کارخانجات تولیدکننده مواد غذایی که باید قوانین بهداشتی و نظافت سختگیرانه ای را رعایت کنند تا ایمنی و رضایت مصرف کننده را تضمین کنند، بسیار مهم است.

 اهمیت نظافت کارخانه ها
اهمیت نظافت کارخانه ها

نظافت کارخانه ها با اجرای اقدامات بهداشتی در سراسر کارخانه می‌تواند تمکین به قوانین ایمنی را در سطح بالایی تامین کند. همچنین از احتمال وقوع خطر برای نیروی کار کارخانه جلوگیری می شود.
مدیران کارخانجات با خرید بخار شوی صنعتی و خرید جاروبرقی صنعتی می توانند کارکنان بخش نظافت خود را برای ارائه راه حل کارآمد و سازگار با قوانین بهداشتی تجهیز نمایند. همچنین جاسازی دستگاه واکس زن برقی در ورودی سالن های تولید به ویژه مواد غذایی و مواد بهداشتی امری ضروری جهت حفظ تمیزی کفشهای کارکنان میباشد. پس از غبار زدایی از کفش های آلوده افراد می توانند از روکش های پلاستیکی کفش استفاده نمایند.

اهمیت و مزایای نظافت کارخانه ها کدامند؟

نظافت کارخانه ها از ملزومات مهمی جهت دستیابی به موارد زیر است:

  • بهره وری کارخانه افزایش می یابد. کارکنان در یک کارخانه بهداشتی و تمیز می توانند کارهای خود را به درستی به انجام رسانند. هدف مدیریت بایستی داشتن کارخانه ای باشد که ماشین آلات اصلی و دستگاه های جانبی آن به خوبی سازماندهی شده باشد، دسترسی وسایل آسان باشد و یک محیط کاری، مرتب و پاکیزه را فراهم کند. کارگران و پرسنل دیگر باید بتوانند به راحتی و به سرعت آنچه را مورد نیازشان است، پیدا کنند تا بتوانند وظایف خود را بدون مشکل انجام دهند.
  • محیط آشفته و آلوده باعث استرس کارکنان خواهد شد که منجر به ایجاد ناهماهنگی در محل کار می گردد. اگر وسایل و ابزارآلات کارخانه به طور موثر مرتب و تمیز نشده باشد، کارگران نمی توانند وسایل و مواد مورد نیاز خود را به موقع پیدا کنند. همچنین مدتی را برای تمیز کردن وسایل و فضای کار صرف کنند. این کار منجر به اتلاف وقت خواهد شد که به نوبه خود منجر به افزایش ضایعات و هزینه ها می گردد، در نتیجه چرخش تولید کندتر خواهد شد.
  • بخارشوی صنعتی
    بخارشوی صنعتی

    نظافت کارخانه ها به کارکنان اجازه می دهد تا فعالیت های خود را به روش صحیح و در بازه زمانی کوتاه تری انجام دهند. علاوه بر این، از آنجا که تمیزی و بهداشت، سلامت و ایمنی را بهبود می بخشد، مرخصی های کارکنان به علت آسیب دیدگی یا بیماری کاهش می یابد. در مجموع این موارد باعث افزایش بهره وری در تولید کارخانه می گردد. بنابراین هزینه ها پایین نگه داشته شده و روحیه کارکنان بالا می رود.

سایت شاهین تلاش گذشته از ارائه تجهیزات نظافتی صنعتی مورد نیاز کارخانجات از قبیل اسکرابر و سوییپر، خدمات تعمیرات اسکرابر و تعمیرات سوییپر را به نحو شایسته برای آنها فراهم می کند.

اهمیت نظافت کارخانه ها برای مشتریان چیست؟

همانگونه که قوانینی برای حفاظت از کارکنان کارخانه ها وجود دارد، مقرراتی نیز برای مصرف کنندگان محصولات تولیدی وجود دارد. این مقررات بهداشتی باید در مورد تولیدات کارخانه ها رعایت شود تا مشتریان از خرید خود مطمئن باشند. در این راستا، بهداشت خوب کارخانه به معنای نگهداری صحیح مواد، اطمینان از تمیز بودن همه دستگاه‌ها، نظافت سالن ها و پاکیزگی محیط کارخانه می باشد. در اینصورت محصولات نهایی بدون هیچ گونه خطر آلودگی به مصرف‌کننده تحویل داده شود.
اطمینان از تمیزی و بهداشت عالی، کیفیت محصولات خروجی را افزایش داده و انتظارات مشتریان را بهتر برآورده می کند.

با به کارگیری تجهیزات نظافتی صنعتی می توانید به شیوه های خوبی جهت نظافت کارخانه ها دست یابید. پیامد آن رضایت مشتریان خواهد بود که منجر به یک تجارت سودآور مورد اعتماد خواهد شد.

دیدگاه ها غیرفعال است