شستشوی وسایل بازی کودکان

شستشوی وسایل بازی کودکان


چگونه می توان اسباب بازی های فضای باز را تمیز نگه داشت؟

از دستگاه واترجت صنعتی به عنوان شوینده صنعتی برای شستشوی تجهیزات بازی در پارک ها می توان استفاده نمود. در تمامی فصول سال به ویژه در روزهای با شرایط مناسب جوی، زمان زیادی برای بازی کودکان در فضای باز وجود دارد. در تمامی ماه های سال ریزش برگ ها، وجود گرد و غبار هوا، دود وسایل نقلیه، وجود گِل ولای و کثیفی کفش کودکان آلودگی زیادی بر روی وسایل بازی کودکان باقی می گذارد. پیش از آنکه فرزندانتان در گیر بیماری های حاصل از آلودگی های وسایل بازی شوند، لازم است تجهیزات بازی در فضای باز تمیز نگه داشته شوند.

شستشوی وسایل بازی کودکان در پارک با واترجت صنعتی یک راه عالی برای تمیز کردن انواع مختلف اسباب‌بازی ها است. وسایلی مانند کف و پله های سرسره، لاستیک‌های دوچرخه، صندلی های تاب و دیگر اسباب‌بازی‌های محکم، از جمله چیزهایی است که به قدرت تمیز کردن زیادی نیاز دارند.

استفاده از تجهیزات نظافتی صنعتی پاک‌کننده ‌های جادویی برای از بین بردن لکه‌هایی است که به راحتی از روی سطوح پاک نمی‌شوند. آنها همچنین برای کندن لایه های کثیف، چربی و زباله فوق العاده هستند. مدیران شهری با خرید بخار شوی صنعتی می توانند امکان تمیز کردن اسباب‌بازی‌های کوچک، دسته های صندلی های تاب و هر چیز دیگری را که به کمی تمیزکاری اضافی نیاز دارد، فراهم کنند.

چگونه می توان از واترجت صنعتی برای شستشوی وسایل بازی استفاده کرد؟

وجود آلودگی در وسایل بازی در پارک­ها و مراکز بازی کودکان امری چالش برانگیز است. بنابراین باید در اسرع وقت نسبت به شستشوی آن ها اقدام نمود. واتر جت صنعتی یک راه حل مناسب و کاربردی جهت حل مشکل آلودگی وسایل بازی است. این دستگاه با پاشش آب با فشار بالا بر روی قسمت های مختلف وسایل بازی، گرد و خاک و آلودگی ها را در حداقل زمان ممکن از بین می برد.

واترجت صنعتی از تجهیزات شوینده ای است که جریان آب با فشار معمولی را به جریانی پر فشار تبدیل می‌کند. این دستگاه عملیات شویندگی و نظافت را با سرعت بالا انجام می دهد. به عنوان نمونه می­تواند جریان آب با فشار۱۳۰ بار را با سرعت ۹٫۵ لیتر آب در دقیقه پرتاب نماید.

واترجت صنعتی
واترجت صنعتی

با اتصال شلنگ اسپری به واترجت صنعتی، می­توان از بالاترین تنظیمات برای پاشیدن آب بر روی تجهیزات بازی در فضای باز استفاده کرد. این روش دارای سطح بالایی از قدرت است و حتی می تواند برای شستشوی اسباب بازی های کثیف در استخر بازی کودکان در فضای باز استفاده شود.

با شستشوی وسایل بازی کودکان در پارک با واترجت صنعتی مطمئن خواهید شد که وسایل بازی تمیز و ضدعفونی شده اند و فضا بوی تازگی و تمیزی می دهد.

مراحل شستشوی وسایل بازی کودکان کدامند؟

جهت شستشوی کامل سطوح بادوام وسایل بازی از تجهیزات نظافتی صنعتی مانند واترجت صنعتی استفاده کنید. شستشوی مکرر سطوح به از بین بردن هرگونه کثیفی و آلودگی و جرم­های چسبناک کمک می کند.

یکی از بهترین راه ها برای تمیز نگه داشتن و شستشوی کف محوطه اسباب‌بازی ‌های کودکان فضای باز این است که از ماشین کف‌شوی صنعتی یا اسکرابر استفاده کنید. کاربرد اسکرابر به کاهش هزینه‌ها، تسریع عملیات، بالا بردن کیفیت نظافت و صرفه جویی در مصرف آب کمک می کند. همچنین امکانات تعمیرات اسکرابر توسط شرکت شاهین تلاش به راحتی در دسترس می باشد.

مدیران فضای سبز با خرید جاروبرقی صنعتی می توانند از آنها برای تمیز کردن خیابان ها و پیاده روهای نزدیک پارک بازی کودکان استفاده کنند. در اینصورت اطراف محل بازی تمیز باقی می ماند که در اجتناب از آلودگی وسایل بازی بسیار موثر است.

 اگر محوطه زمین بازی تمیز شود، می‌توانید وسایل بازی پارک را در شرایط عالی نگه دارید. تمیز کردن پله های گل آلود و نقاط کثیف از آلوده شدن تجهیزات بازی جلوگیری می کند. با استفاده از واترجت صنعتی فضای بازی به خوبی نگهداری، تمیز و ایمن خواهد شد.

بهتر است آن قسمت از تجهیزات بازی که در تماس دست کودکان است را ضدعفونی کنید. مراقب باشید که از مواد پاک کننده غیر سمی و ایمن برای تجهیزات زمین بازی استفاده می کنید. این مواد باید بتواند هر گونه میکروب را که باکتری، ویروس یا قارچ را منتقل می کند، از بین ببرد..
سعی کنید جهت ایمن نگه داشتن زمین بازی از دستورالعمل های تمیزکاری و ضدعفونی سطوح وسایل بازی مطابق با استانداردهای ایمنی و سازمان حفاظت از محیط زیست استفاده کنید.

نحوه تامین تجهیزات نظافتی صنعتی چگونه است؟

تجهیزات نظافتی صنعتی راه حلی عالی برای مدیران شهرداری است که می خواهند بچه ها از بازی در محیط های سالم لذت ببرند. فضای تمیز و بدون آلودگی پارک های بازی مورد استقبال خانواده‌ها قرار خواهد گرفت. نصب تجهیزات سالم و تمیز کردن منظم آن ها نشان دهنده توجه مسئولین به سلامت و ایمنی کودکان می باشد.

شرکت شاهین تلاش خدمات فروش واترجت صنعتی و انواع تجهیزات نظافتی صنعتی را جهت تمیز کردن وسایل بازی و محوطه بازی کودکان ارائه می دهد. با استفاده از خدمات این شرکت می توانید یک نظافت قابل توجه را تجربه کنید. این شرکت تمامی نگرانی های محوطه های باز تجاری و فضاهای سبز را به خوبی شناسایی کرده است. به همین دلیل مناسب ترین تجهیزات نظافتی صنعتی را به مدیران سازمانی و شهری ارائه می دهد.

مزایای شستشوی وسایل بازی کودکان
مزایای شستشوی وسایل بازی کودکان

دیدگاه ها غیرفعال است