شستشوی فرش با قالیشوی صنعتی

شستشوی فرش با قالیشوی صنعتی


شستشوی قالی از طریق راه های مختلفی امکان پذیر می باشد. اما استفاده از قالیشوی صنعتی یکی از بهترین روش ها است. امروزه بسیاری از قالیشویی ها این امکان را برای مشتریان خود فراهم نموده اند که بتوانند فرش های خود را در محل شست و شو دهند. در این روش دیگر نیازی به حمل و نقل فرش ها و صرف هزینه های اضافی نمی باشد. بدین منظور، دستگاه های قالیشوی صنعتی طراحی و ساخته شده اند. با استفاده از آن ها علاوه بر اینکه نظافت قالی ها به خوبی انجام می پذیرد، امکان آسیب رسیدن به فرش ها بسیار کاهش می یابد. برای آشنایی بیشتر با این دستگاه ها، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

انواع روش‌های شستشوی قالی

از قدیم الایام تا به حال، نظافت قالی ها را به روش های گوناگونی انجام می داده اند. در این بخش قصد داریم مروری بر روش های نظافت قالی ها داشته باشیم.

  • شستشوی دستی: در این شیوه شستشو، فرش ها را در حیاط یا پشت بام ها با استفاده از مواد شوینده و فرچه ها می شستند و سپس آن ها را در زیر آفتاب پهن می کردند تا خشک شود. از معایب این روش می توان به آلوده ماندن فرش ها، تغییرات آب و هوایی، بوی نامطبوع قالی و … اشاره کرد.
  • شستشو توسط قالی شویی: بسیاری از افراد تمایل دارند فرش های خود را برای شستشو به قالی شویی بسپارند. در این روش فرش ها برای چند روز به قالی شویی انتقال داده می شوند. در این محل ها، فرش ها به دو شیوه دستی یا ماشینی شستشو داده می شوند و سپس در کاور قرار گرفته و به منزل مشتری ها بازگردانده می شوند.
  • شستشو توسط قالیشوی صنعتی در محل: در این شیوه، نیازی به انتقال فرش ها به قالیشویی وجود ندارد و قالی ها به وسیله دستگاه های پیشرفته، در محل شستشو داده شده و به سرعت خشک می شوند. امروزه این روش شستشو با استقبال بی نظیری رو به رو شده است.
استفاده از دستگاه قالیشوی صنعتی
استفاده از دستگاه قالیشوی صنعتی

سپردن فرش و موکت به قالیشویی بهتر است یا استفاده از قالیشوی صنعتی؟

همانطور که گفته شد، برخی از افراد ترجیح می دهند فرش های خود را برای شستشو به قالی شویی بسپارند اما برخی دیگر، استفاده از قالیشوی صنعتی را انتخاب می کنند. اما سوال اینجاست که کدام روش بهتر است؟ در پاسخ باید بگوییم در صورتی که شما بخواهید قالی های خود را به قالیشویی انتقال دهید، باید هزینه حمل و نقل آن را به صورت مستقیم یا غیر مستقیم بپردازید. همچنین جمع کردن و پهن کردن فرش ها زحمت زیادی دارد. از طرفی شستشوی فرش ها در این روش برای چند روز طول خواهد کشید و در صورتی که یک قالیشویی فرش شما را به صورت غیر اصولی شستشو دهد، ممکن است به آن آسیب وارد شود.

در شیوه شستشوی فرش با دستگاه قالیشویی صنعتی، این کار با سرعت بالایی در حضور مشتری انجام می گیرد. همچنین امنیت این شیوه بسیار بالا است و هیچگونه آسیبی به فرش ها وارد نخواهد شد. از طرفی، استفاده از این روش سبب صرفه جویی در زمان و هزینه مشتری ها می شود. یکی از مهم ترین مزایای این شیوه شستشو این است که مشتری می تواند پس از رضایت کامل از تمیز شدن قالی ها، هزینه خدمات را پرداخت نماید.

دستگاه قالیشویی صنعتی
دستگاه قالیشویی صنعتی

شستشوی فرش و موکت در محل با قالیشوی صنعتی

دستگاه قالی شوی صنعتی، به منظور شستشوی فرش و موکت در محل طراحی شده است. این محصول دارای مخزنی برای قرارگیری آب و مواد شوینده می باشد و پس از مخلوط کردن این مواد، آن ها را بر روی فرش می پاشد. سپس به وسیله برس هایی که دارد، شستشوی قسمت های مختلف فرش را انجام می دهد و سبب پاکسازی فرش از آلودگی ها و لکه های مختلف می شود. پس از آن، فرآیند خشک کردن را با استفاده از قدرت مکش بسیار بالایی که دارد انجام می دهد و بدین صورت بدون هیچگونه نیازی به جابجا کردن فرش ها، شستشوی آن ها انجام خواهد شد. این دستگاه ها دارای موتورهایی بسیار پر قدرت هستند تا بتوانند به خوبی عمل مکش را انجام دهند و با گرفتن رطوبت فرش، آن را به سرعت خشک نمایند. این آب های آلوده در مخزن مخصوصی در این دستگاه جمع آوری می شوند.

خرید دستگاه قالیشوی صنعتی با قیمت استثنایی

دستگاه قالیشوی صنعتی به دلیل کاربرد ویژه ای که دارد، از بازار خرید و فروش پر رونقی برخوردار است. مرکز فروش ما توانسته است این دستگاه های با کیفیت را با نازل ترین قیمت ها به مشتریان خود عرضه کرده و رضایت آن ها را به دست آورد. همچنین این دستگاه ها از ضمانت کیفیت برخوردار می باشند. شایان ذکر است که مجموعه تخصصی ما با در اختیار داشتن کادری فنی، قادر به تعمیر دستگاه های قالیشوی صنعتی نیز می باشد و در صورتی که نیاز به دریافت این خدمات دارید، کافی است از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید.

دیدگاه ها غیرفعال است