شستشوی کف انبار

شستشوی کف انبار


وظیفه کف شوی صنعتی در تمیز کردن کف انبارهای بزرگ چیست؟

هنگامی که زمان تمیز کردن یک انبار بزرگ فرا می رسد، ماشین کف شو صنعتی می تواند بهترین گزینه برای انجام نیازهای خاص شما باشد. اسکرابرهای خشک کن یا کفشورهای صنعتی از انواع تجهیزات نظافتی صنعتی است که مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان برای تمیز کردن کف انبارها قرار گرفته است. قدرت تمیز کنندگی این ماشین ها برای شستشوی انبار بسیار عالی است. این ماشینها با تمیز کردن کف هرگونه کثیفی انباشته شده در طول زمان را از بین می برند. کاربرد اسکرابر بسیار آسان بوده و هر کسی با حداقل آموزش می تواند از آنها استفاده کند. همچنین تعمیرات اسکرابر را می توانید بدون نگرانی به شرکت شاهین تلاش بسپارید.

کاربرد کف شوی صنعتی یکی از بهترین گزینه ها برای تمیزکاری کف انبارهای مراکز مختلف می باشد. این دستگاه را می توان برای شستشوی انبارهای موجود در صنایع مختلف تولیدی، مراقبت های بهداشتی، آموزشگاه ها، مهمان سراها و حتی صنعت داروسازی به کار برد.

کف شوی صنعتی از ماشین آلات نظافتی و پیشرفته است که به منظور نظافت و خشک کردن کف انبارهای بزرگ و سطوح مختلف زمین استفاده می شود. این ماشین به صورت مکانیزه وظیفه انجام عملیات نظافت و شستشو و خشک کردن را به صورت همزمان بر عهده دارد. عملیات مختلفی که این دستگاه انجام میدهد شامل عملیات برس زنی، پاشیدن آب و خشک کردن است. این ماشین شامل مخازن جداگانه حاوی آب تمیز و آب کثیف می باشد. همچنین یک تی لاستیکی نیز در قسمت عقب ماشین جاگذاری شده است.

نحوه کار کف شوی های صنعتی چگونه است؟

طرز کار ماشین کف شو صنعتی به این صورت است که با سرعت بسیار بالایی می چرخد و برس های آن با توان زیاد تمامی آلودگی ها و رسوبات کثیفی را از کف زمین می زداید. سپس همزمان با حرکات چرخشی برس، آب تمیز و پاکیزه از مخزن محتوی آب تمیز به روی کف انبار پاشیده می شود.
در حین عملیات شستشوی کف انبار، آب کثیف و آلودگی هایی که روی سطح باقی مانده است توسط تی لاستیکی انباشته می شود. این آلودگی ها توسط شیلنگی که به یک موتور مکنده متصل است به طرف مخزن محتوی آب کثیف مکش می شود. با ترکیب تمامی این عملیات، کف انبار علاوه بر آنکه از هرگونه آلودگی و کثیفی پاک می گردد، خشک هم می شود. در اینصورت انبار بوی تازگی و تمیزی خواهد گرفت. وجود دو مخزن مجزا برای نگهداری آب تمیز و آب کثیف، از نفوذ آب آلوده به عملیات شستشو جلوگیری می کند. در نتیجه اجازه نمی دهد که آلودگی روی سطوح شسته شده پخش گردد.

انواع کف شوی صنعتی
انواع کف شوی صنعتی

ماشین کف شوی صنعتی  در انواع برقی و دیزلی وجود دارند. از این ماشین ها به صورت روزانه و همیشگی می توان در نظافت سطوح کثیف کف انبارها و محوطه ها، استفاده کرد.

مراحل مختلف شستشوی کف انبارها با تجهیزات نظافتی کدامند؟

برای جمع آوری گرد و غبار و سایر زباله ها روی زمین انبارها به طور معمول از ماشین های سوییپر استفاده می شود. سوییپر ها کف انبار را کاملا جاروب کرده و باعث تازگی و تمیزی آن می شوند. استفاده از روش‌های جاروب معمولی برای فضای انبارهای بزرگ عملی نبوده و بسیار وقت گیر و نامناسب است.
استفاده از سوییپر این امکان را می دهد تا خاکی که در طول زمان به سطح زمین کوبیده شده است، تمیز شود. همچنین زباله های بزرگتری که روی زمین پراکنده اند، جاروب می کند. سایت شاهین تلاش در فراهم آوری امکانات تعمیرات تجهیزات صنعتی و تعمیرات سوییپر به نحو شایسته ای عمل می کند.

تعمیرات ماشین نظافتی صنعتی
تعمیرات ماشین نظافتی صنعتی

البته ماشین‌های تمیز کننده تخصصی نیز وجود دارند که عملیات کف‌شویی و جارو کردن را در یک واحد ترکیب می‌کنند. به عنوان مثال اسکرابر یا کف شو صنعتی با ترکیبی از هر دو عملیات، تمیزکاری و شستشوی کف انبارها با هم انجام می دهد. ماشین جاروی کف اسکرابر توسط یک موتور، با ترکیب انواع حرکات تمیز کاری و جارو کردن هر دو عملکرد را به خوبی انجام می دهد. ساختار فولادی و سنگین آن باعث پایداری این دستگاه شده که میتوان از آن در انبارها یا فضاهای صنعتی استفاده کرد.

چگونه می توان تجهیزات نظافتی صنعتی را تهیه کرد؟

برای هر انبار بزرگ یا کوچک، عملیات تمیز نگه داشتن کف آن بسیار مهم است. این عملیات شامل شستن کثیفی ها، جارو کردن گرد و خاک و همچنین جمع آوری زباله ها است. کف شوی صنعتی از ماشین های تمیز کننده ای است که متناسب با نیازهای خاص شما جهت تمیزکاری کف انبارها و سطوح مختلف طراحی و ساخته شده است. شما عزیزان می‌توانید برای آشنایی بیش‌تر با نظافت انبارها به مقاله نظافت انبارها به آسان ترین و سریع ترین روش در سایت جهان نیوز مراجعه کنید.

ممکن است تامین تجهیزات نظافتی کار دشواری باشد، اما تیم شاهین تلاش آمادگی خود جهت انتخاب و تعیین مناسب ترین نوع تجهیزات در محل شما با بهترین عملکرد را فراهم کرده است. این تیم سال ها تجربه ارائه تجهیزات نظافتی صنعتی، ماشین آلات کف شوی صنعتی با ترکیبی از هر دو عملکرد جارو و شستشو و با کیفیت بالا را دارد. همچنین در تعمیرات اسکرابر کف و تعمیرات سوییپر دارای تخصص و تجربه مکفی است.

دیدگاه ها غیرفعال است