شستشوی فرش دستباف با قالیشوی صنعتی

شستشوی فرش دستباف با قالیشوی صنعتی


فرش ها دارای انواع مختلفی از جمله ماشینی و دستباف هستند. فرش های دستباف علاوه بر اینکه نسبت به انواع ماشینی دارای قیمت بالاتری می باشند، نیاز به دقت بالاتری در نگهداری دارند و به همین دلیل بهتر است شستشوی آن ها با استفاده از دستگاه قالیشوی صنعتی انجام گیرد. در واقع دستگاه قالیشوی صنعتی یکی از تجهیزات نظافت صنعتی می باشد که به صورت اختصاصی برای شستشوی قالی ها، موکت ها و فرش ها در محل مورد نظر طراحی شده است. امروزه بسیاری از افراد به دلیل مزیت ها و ویژگی هایی که روش شستشوی قالی در منزل دارد، این شیوه را برای نظافت فرش های خود انتخاب می کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی را در ارتباط به شستشوی فرش دستباف با استفاده از قالیشوی صنعتی در اختیارتان قرار دهیم.

روش های مختلف شستشوی فرش دستباف

شستشوی فرش دستباف را به شیوه های مختلفی می توان انجام داد اما بهترین شیوه برای این کار کدام است؟ به جرات می توان گفت که امروزه شستشوی فرش با استفاده از دستگاه قالیشوی صنعتی یکی از بهترین روش ها برای نظافت قالی ها است. یکی از مزیت های شستشوی فرش ها در محل با استفاده تجهیزات نظافت صنعتی، صرفه جویی در هزینه ها و عدم نیاز به حمل و نقل قالی ها است. همچنین این شیوه شستشو دارای سرعت بالایی است و هیچگونه آسیبی به فرش وارد نمی کند. علاوه بر این روش، افراد می توانند با قالی شویی تماس گرفته و فرش های خود را برای شستشو به آن ها بسپارند. همچنین برخی نیز ترجیح می دهند شستشوی فرش های دستباف را به صورت سنتی و دستی در منزل خود انجام دهد. این موضوع می تواند منجر به افزایش احتمال آسیب در این فرش ها شود. همچنین احتمال آلوده ماندن قالی ها نیز وجود دارد.

شستشوی فرش دستباف با قالیشوی صنعتی
شستشوی فرش دستباف با قالیشوی صنعتی

معرفی انواع دستگاه قالیشوی صنعتی

امروزه دستگاه های صنعتی متنوعی در عرصه های گوناگون طراحی شده اند و جای روش های دستی را گرفته اند. یکی از انواع این دستگاه ها، قالیشوی صنعتی است که در دو دسته کلی در بازار موجود می باشد. برخی از آن ها برای شستشوی قالی در قالیشویی ها طراحی شده اند و دارای ابعاد بزرگ و قیمت بالایی می باشند. این دستگاه ها خود دارای انواع بسیار مختلفی هستند و هر کدام وظیفه خاصی از جمله شستشو، آبگیری و … را انجام می دهد. در صورتی که دستگاه های مناسبی برای قالیشویی ها خریداری شوند، سبب کاهش زمان تحویل فرش ها، کیفیت شستشوی بالا و … خواهند شد. بدین صورت رضایت مشتریان به دست خواهد آمد. همچنین میزان بهره وری از نیروی انسانی افزایش خواهد یافت. از طرف دیگر، در صورتی که تجهیزات نظافتی قالیشویی ها از کیفیت مناسبی برخوردار نباشند، می توانند به فرش ها آسیب بزنند و نارضایتی مشتریان را در پی داشته باشند.

دسته دیگری از این دستگاه ها، برای شستشوی فرش ها در منازل طراحی و به بازار عرضه شده اند. این دسته از قالیشوی های صنعتی دارای ابعاد کوچک تری هستند و با هدایت یک کاربر، به آسانی کار خود را انجام می دهند. امروزه این دسته از تجهیزات نظافت صنعتی با استقبال بسیار ویژه ای رو به رو شده اند و بسیاری از افراد متقاضی شستشوی قالی های خود در منزل می باشند.

شستشوی فرش دستباف با قالیشوی صنعتی
شستشوی فرش دستباف با قالیشوی صنعتی

نحوه شستشوی فرش دستباف با قالیشوی صنعتی

نحوه شستشوی فرش با استفاده از قالیشوی صنعتی در محل به این صورت انجام می شود که در ابتدا، دستگاه آب و مواد شوینده را بر روی فرش می ریزد. سپس با استفاده از فرچه هایی که در آن تعبیه شده اند، لکه ها و آلودگی های موجود بر روی قالی را از آن می زداید. مدت انجام این کار با توجه به میزان آلوده بودن فرش ها متفاوت است و کاربر باید تا زمانی که تمامی آلودگی ها از بین بروند این کار را انجام دهد. این دستگاه ها دارای موتورهایی قدرتمند هستند که قدرت مکش بالایی را در آن ها ایجاد می کند. به وسیله این قدرت مکش، آلودگی ها به همراه آب و کف به مخزن مخصوصی در این دستگاه وارد می شوند. بدین صورت فرش ها با سرعت بالایی در محل شستشو داده می شوند.

خرید دستگاه قالیشوی صنعتی با بهترین قیمت

دستگاه قالیشوی صنعتی به صورت نو و دست دوم در بازار موجود است و می توان آن را از فروشنده های معتبر خریداری نمود. همچنین به دلیل گران قیمت بود این دستگاه ها، بهتر است در صورت ایجاد خرابی در نزد متخصصان حرفه ای تعمیر شوند. مجموعه ما علاوه بر اینکه این دستگاه ها را با بهترین قیمت ها و به صورت مستقیم به مشتریان عرضه می نماید، با در اختیار داشتن یک تیم تخصصی می تواند به تعمیر این محصولات بپردازد. برای خرید این دستگاه ها با نازل ترین قیمت ها یا دریافت خدمات تعمیرات، کافی است از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید.

دیدگاه ها غیرفعال است