نظافت کف پوش ها با استفاده از اسکرابر صنعتی

نظافت کف پوش ها با استفاده از اسکرابر صنعتی


اسکرابر صنعتی یکی از محصولات کاربردی برای شستشوی سطوح مختلف است. این محصولات در مکان های گوناگونی همچون مجتمع های تجاری، پارکینگ ها، فرودگاه ها و … مورد استفاده قرار می گیرند. روش کار با این دستگاه ها بسیار آسان است. به همین دلیل بازار خرید و فروش آن ها بسیار پر رونق می باشد. هدایت این محصولات به شیوه های مختلفی صورت می گیرد. برخی از مدل های این دستگاه باید به صورت دستی هدایت شوند. اما برخی دیگر دارای جایگاهی برای قرارگیری کاربر هستند و فرد آن ها را همانند یک خودرو  هدایت می کند. دستگاه کف شوی صنعتی دارای سرعت عمل بسیار بالایی می باشد و می تواند در مدت زمانی کوتاه، نظافت را انجام دهد. بنابراین با استفاده از این دستگاه می توان با زحمت بسیار اندکی، در مدت زمانی کوتاه نظافت را انجام داد. در واقع این دستگاه ها یکی از پرکاربردترین تجهیزات نظافت صنعتی می باشند که با استفاده از آن ها، بهره وری نیروهای خدماتی افزایش چشمگیری خواهد یافت.

روش های نظافت کف پوش ها و سرامیک ها

تجهیزات نظافتی زیادی برای پاکسازی انواع کف پوش ها و سرامیک ها از آلودگی های محیطی وجود دارند. برای تمیز کردن این سطوح می توان از روش های سنتی و قدیمی همچون تی کشیدن استفاده نمود. این کار زحمت زیادی دارد و بهره وری نیروهای نظافتی را به شدت کاهش می دهد. از طرف دیگر، با نظافت دستی ممکن است بسیاری از آلودگی ها باقی بمانند و پاکسازی کف به خوبی انجام نگیرد. از این رو، دستگاه ها و تجهیزات مخصوصی برای نظافت کف پوش ها طراحی شده اند.

یکی از این ابزارها، کف شوی صنعتی می باشد. این دستگاه با استفاده از فناوری های روز طراحی شده است و حداکثر کارایی را دارد. در واقع می توان گفت یکی از بهترین انتخاب ها برای شستشوی کف پوش ها و از بین بردن لکه ها و آلودگی ها، استفاده از اسکرابر صنعتی می باشد. با استفاده از این دستگاه ها می توان اطمینان پیدا کرد که نظافت به بهترین شکل ممکن انجام شده است. برای آشنایی با انواع این دستگاه ها و نحوه کار با آن ها، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

اسکرابر صنعتی دستی
اسکرابر صنعتی دستی

معرفی انواع دستگاه اسکرابر صنعتی

انواع مختلفی از دستگاه اسکرابر صنعتی در بازار موجود می باشند که دارای قابلیت های متنوعی هستند. همانطور که گفته شد، این دستگاه ها از نظر نحوه هدایت به دو دسته سرنشین دار و دستی تقسیم بندی می شوند. از نظر نحوه تامین انرژی مورد نیاز نیز می توان این کف شوی ها را در دو دسته قرار داد. به صورتی که برخی از آن ها به صورت مستقیم از انرژی برق استفاده می کنند و دارای کابل برق مخصوص هستند. اما برخی دیگر، با استفاده از باتری انرژی مورد نیاز خود را تامین می نمایند. در واقع می توان گفت این دستگاه ها از نظر اساس کارکرد با یکدیگر تفاوتی ندارند. اما برخی تفاوت های ساختاری همچون ابعاد، نوع و تعداد برس ها و … آن ها را متناسب برای استفاده در مکان های مختلف کرده است.

کار با دستگاه کف شوی صنعتی
کار با دستگاه کف شوی صنعتی

نحوه کار دستگاه کف شوی صنعتی

نحوه کار با دستگاه اسکرابر صنعتی بسیار آسان است و همین موضوع باعث مورد استقبال واقع شدن آن شده است. این محصول دارای دو مخزن است که یکی حاوی آب تمیز است و در دیگری، آب های آلوده جمع آوری می شوند. در مخزن اول، آب با مواد شوینده مخلوط می شود و توسط سیستم پاشش آب بر روی کف پوش ها پاشیده می شود. سپس آلودگی های این سطوح با استفاده از برس های چرخشی از آن ها جدا می شوند. نکته مهم این است که فشار وارده توسط این برس ها قابل اندازه گیری است و کاربر می تواند این فشار را با توجه به نوع سطح و کف پوش تنظیم نماید.

سپس آب های آلوده به وسیله تیغه پلاستیکی که در بخش عقبی دستگاه کف شوی صنعتی تعبیه شده است جمع آوری می شوند. در مرحله بعدی، سیستم مکش تمامی آب های کثیف را به درون مخزن دوم منتقل می کند. بنابراین دستگاه های اسکرابر دارای موتورهایی قدرتمند هستند که نیروی لازم را برای مکش ایجاد می نمایند. تخلیه آب های آلوده و کثیف از مخزن دوم با استفاده از شلنگ تخلیه صورت می گیرد. انجام مداوم این کار پس از هر بار شست و شو می تواند به افزایش طول عمر دستگاه کمک کند.

انتخاب کف شوی مناسب

انواع مختلفی از کف شوی های صنعتی در بازار وجود دارند. این موضوع می تواند خریداران را دچار سردرگمی کند. بنابراین دریافت راهنمایی از افراد متخصص و آگاه در این زمینه می تواند کمک شایانی به افراد نماید. مجموعه تخصصی ما با در اختیار داشتن متخصصانی حرفه ای در این زمینه می توانند به شما در انتخاب بهترین نوع کف شوی با توجه به نیازتان کمک کنند. برای دریافت مشاوره رایگان خرید انواع کف شوی صنعتی می توانید از طریق راه های ارتباطی اقدام نمایید.

دیدگاه ها غیرفعال است