کاربردهای دستگاه مبل شوی صنعتی

دستگاه مبل شوی صنعتی چیست؟

امروزه از تجهیزات نظافت صنعتی برای شست و شوی فرش ها، موکت ها، پرده ها و مبلمان استفاده می شود. یکی از این تجهیزات، مبل شوی صنعتی است که می توان با استفاده از آن، به شست و شو و خشک کردن انواع مبل ها پرداخت. این دستگاه با نام های دیگری همچون جاروبرقی مبل شور، مبل شور سیار و … نیز شناخته می‌شود.

مبل ها یکی از لوازم و اثاثیه پرکاربرد در منازل و ادارات هستند که معمولا در تولید آن ها از پارچه های گران قیمت استفاده می شود. بنابراین شست و شوی آن ها باید با نهایت دقت و با استفاده از لوازم و تجهیزات مناسب صورت گیرد تا دچار آسیب نشوند. امروزه با ورود نسل جدیدی از ابزارآلات نظافتی همچون مبل شوی صنعتی، می توان این کار را با خیالی آسوده و با سرعتی بالا انجام داد. همچنین از این دستگاه ها می توان برای لکه گیری و تمیز کردن پرده ها، فرش ها و موکت ها استفاده کرد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با کاربردهای مبل شوی صنعتی و انواع آن آشنا کنیم.

آیا مبل شوی صنعتی به مبل آسیب می رساند؟

شست و شوی مبلمان به روش های گوناگونی انجام می شود. یکی از مدرن ترین روش ها برای این کار، استفاده از دستگاه مبل شوی صنعتی است. اما ممکن است این سوال برای افراد پیش بیاید که آیا مبل شوی صنعتی می تواند موجب آسیب مبل شود؟ در جواب این سوال باید بگوییم که این دستگاه ها ابزاری هستند که به صورت اختصاصی برای شست و شوی انواع مبل طراحی شده و مورد استفاده قرار می گیرند و هیچگونه آسیبی به مبل ها – حتی حساس ترین انواع آن ها – وارد نمی کنند. اساس کار این دستگاه به صورت تولید کف و جمع آوری آلودگی های موجود بر سطوح می باشد. این دستگاه ها دارای موتورهایی قدرتمند می باشند و با نیروی مکش بالایی که دارند، سبب پاکیزه سازی مبلمان می شوند.

استفاده از مبل شوی صنعتی

نحوه شست و شوی مبلمان با استفاده از تجهیزات نظافتی

در گذشته برای شست و شوی انواع مبلمان، نیاز بود که به صورت دستی و با استفاده از مواد شوینده این کار انجام شود. اما خیلی از اوقات، افراد به دلیل عدم آگاهی از نحوه شست و شو، باعث آسیب زدن به مبل میشدند و ضررهای مالی زیادی متوجه آن ها میشد. اما امروزه نسل جدیدی از تجهیزات نظافتی وارد بازار شده اند که به صورت تخصصی و بدون هیچگونه آسیبی، مبلمان را از هر گونه آلودگی و لکه پاک می کنند. برخی از افراد ترجیح می دهند مبلمان خود را با استفاده از دستگاه های بخارشوی خانگی نظافت کنند. اما راه بهتر این است که از دستگاه مبل شوی صنعتی که به صورت اختصاصی برای این کار طراحی شده است استفاده شود.

نحوه کار دستگاه مبل شوی صنعتی به این صورت است که درون آن ها مخزنی برای ترکیب آب و مواد شوینده وجود دارد. سپس کف با فشار بالایی تولید شده و از دستگاه خارج می گردد. این موضوع سبب جدا شدن آلودگی ها، لکه ها و سیاهی ها از روی مبلمان می شود. در مرحله بعدی، این دستگاه کف های آلوده را با قدرت مکش بالایی که دارد، می مکد. این دستگاه ها دارای سری های ویژه ای هستند که برای شست و شوی انواع مختلف مبلمان به کار گرفته می شوند. مصرف برق این دستگاه ها بسیار مناسب و بهینه می باشد و همین موضوع، آن ها را به ابزاری کارآمد برای شست و شوی مبلمان در محل تبدیل نموده است.

روش های شست و شوی مبلمان

انواع مبل شوی صنعتی

دستگاه های مبل شوی صنعتی دارای انواع گوناگونی هستند. این دستگاه ها از نظر میزان مصرف انرژی، قدرت مکش، ابعاد، کاربرد و … با یکدیگر تفاوت دارند. رایج ترین انواع مبل شوی صنعتی عبارتند از:

  • مبل شوی صنعتی حرفه ای: از این دستگاه می توان علاوه بر شست و شوی مبلمان، برای نظافت پرده ها و فرش ها نیز استفاده کرد. در واقع سری های مختلف این محصول آن را قادر ساخته اند که برای نظافت محل های متفاوت قابل استفاده باشد. کف تولید شده در این محصولات با فشار بالایی خارج شده و کثیفی ها را از بین می برد. این دستگاه ها دارای موتورهای قدرتمند برای ایجاد قدرت مکش آلودگی ها می باشند و به صورت کاملا حرفه ای طراحی شده اند. ابعاد این ابزارآلات بزرگ است اما می توان آن ها را به سادگی جا به جا کرد و به وسیله آن ها، شست و شوی مبلمان را در محل انجام داد.
  • مبل شوی دریلی: این دستگاه به مبل شوی خانگی نیز معروف است و نسبت به مبل شوی صنعتی حرفه ای دارای ابعاد کوچک تری است. همچنین فاقد توانایی مکش و جمع آوری آلودگی ها می باشد.

فروش و تعمیر مبل شوی صنعتی با بهترین قیمت

مجموعه ما یکی از مراجع معتبر برای خرید انواع دستگاه مبل شوی صنعتی می باشد. همچنین در صورتی که نیاز به تعمیر این محصولات دارید، تیم تخصصی ما با در اختیار داشتن تکنسین های فنی می تواند این خدمات را در سریع ترین زمان ممکن به شما ارائه کند. برای کسب اطلاعات بیشتر، با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه ها غیرفعال است