شستشوی نما با نماشوی صنعتی

یکی از کاربردی ترین تجهیزات نظافت صنعتی، نماشوی صنعتی می‌باشد. یکی از دغدغه‌های افراد برای پاکسازی نماها، عدم دسترسی آن ها به ارتفاع بالا است. این مشکل با طراحی نماشوی صنعتی برطرف شده است. در واقع از این دستگاه برای شستشوی شیشه ها و نمای ساختمان ها استفاده می شود. این محصول توانایی پاکیزه سازی انواع نماها از آلودگی ها را دارد و می تواند با سرعت و کیفیت بالا، وظیفه خود را به خوبی انجام دهد. این دستگاه با پیشرفته ترین و به روزترین فناوری های روز دنیا طراحی شده است و توسط بسیاری از شرکت های معتبر نظافتی برای پاکسازی ساختمان های مرتفع و بلند مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با ویژگی های نماشوی صنعتی و نحوه استفاده از آن آشنا نماییم.

بهترین روش برای شستشوی شیشه ها و نماهای ساختمان ها

شاید بتوان گفت در گذشته یکی از مهمترین مشکلاتی که برای تمیز کردن نمای ساختمان های بلند وجود داشت، عدم وجود دستگاهی مناسب و امن برای این کار بود. اما امروزه تجهیزات نظافت صنعتی برای پاکیزه سازی بخش های مختلف ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند. به عنوان مثال می توان از کف شوی صنعتی، جاروبرقی صنعتی، سوئیپر و … نام برد. اما نما و شیشه ساختمان ها بخش هایی هستند که نظافت آن ها به آسانی امکان پذیر نمی باشد و با سختی های زیادی همراه است. برای حل این مشکل، دستگاه نماشوی صنعتی طراحی و به بازار وارد شده است. استفاده از این دستگاه ها توانسته است علاوه بر ایجاد نتیجه مطلوب در زمینه نظافت نمای ساختمان، امنیت کافی را برای افراد ایجاد نماید. به همین دلیل امروزه استفاده از این دستگاه با استقبال بسیار بالایی رو به رو شده است.

شستشوی نمای ساختمان ها

نحوه کار با نماشوی صنعتی

کار دستگاه نماشوی از چند بخش تشکیل شده است برای آشنایی با نحوه کار با این دستگاه، باید بخش های مختلف تشکیل دهنده آن را بشناسیم.

  • بخش فیلتراسیون: در این بخش از دستگاه، آب طی چند مرحله تصفیه می شود. نیازی نیست که آب وارد شده به دستگاه در یک منبع ذخیره شود و تصفیه صورت بگیرد. بلکه این آب به صورت مستقیم و همزمان با ورود، تصفیه می گردد. این دستگاه ها دارای قابلیت اضافه کردن مواد شوینده نیز می باشند. بسته به مدل این محصول، تعداد کاربرهایی که از آن استفاده می کنند می تواند بیش از یک نفر باشد.
  • بخش سنجش مقدار سختی آب: این بخش از دستگاه به منظور سنجش کیفیت آب خروجی در آن تعبیه شده است. با وجود این قسمت، اطمینان حاصل می کنیم که شست و شو با کیفیت بالایی انجام می پذیرد.
  • موتور تامین کننده فشار مورد نیاز: دستگاه نماشوی صنعتی نیازمند قدرت پمپاژ آب تا ارتفاعات بالا می باشد. بدین منظور، موتوری قدرتمند در آن قرار گرفته است که می تواند با استفاده از نیروی برق یا باتری، فشار لازم را فراهم نماید.
  • ترالی حمل: این قسمت از دستگاه برای راحتی در امر انتقال و حمل و نقل آن طراحی شده است. ترالی حمل به گونه ای است که به سادگی می تواند دستگاه را از روی پستی و بلندی ها عبور دهد.
  • دسته مخصوص شست و شو: دسته دستگاه نماشوی بخش مهمی از آن است. در واقع با استفاده از این بخش می توان به ارتفاعات بالا دسترسی پیدا کرد. متراژ این دسته در مدل های مختلف این دستگاه ها متفاوت می باشد. برس هایی بر روی این دسته قرار گرفته اند که شستشوی سطح را با کیفیت بالایی انجام می دهند. این برس ها قابلیت تعویض و جایگزینی را دارند و می توان آن ها را با توجه به نوع سطح تعویض کرد.

کار با دستگاه نماشوی صنعتی

نکات ایمنی برای کار با دستگاه نماشوی صنعتی

در هنگام کار با دستگاه نماشوی صنعتی باید به یکسری از نکات ایمنی توجه داشته باشید تا دچار آسیب و مشکلی در حین انجام کار نشوید. نخستین نکته ای که باید به آن توجه کرد، چک کردن ایمنی و تجهیزات دستگاه قبل از شروع کار با آن است. با توجه به اینکه این دستگاه با استفاده از نیروی برق کار می کند، باید موارد ایمنی را به خوبی رعایت نمایید. زیرا استفاده همزمان از آب و برق نیازمند دقت بالایی می باشد. از طرف دیگر، به دمای آبی که به دستگاه متصل می شود توجه داشته باشید. زیرا آبی که دارای دمای بیش از حد پایین یا بالا باشد می تواند در طول زمان، عملکرد دستگاه را مختل نماید. به دلیل کار در ارتفاعات بالا، کاربران باید همواره به این نکته توجه کنند که دسته مخصوص شستشو را با هر دو دست گرفته و تعادل خود را به خوبی حفظ نمایند.

خرید دستگاه نماشوی با ضمانت کیفیت

دستگاه نماشوی با توجه به استحکام بالا، کاربرد زیاد و عمر طولانی، دارای متقاضیان خرید فراوانی می باشد. مرکز فروش ما این محصول را به صورت نو و دست دوم با بهترین قیمت ها و به صورت تضمین شده در اختیار خریداران قرار می دهد. همچنین این مجموعه خدمات تعمیر تخصصی انواع دستگاه نماشوی صنعتی را با بهترین نرخ ها به مشتریان ارائه می نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر، با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه ها غیرفعال است